07-07-2008, 20:35
|
Forum Regular
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Wolgast
Zo, net de auto weer geparkeert na 2150 km in 2 dagen te hebben gereden....
Was een lekkere rit, en met een verbruik van rond de 1 op 15 mag ik geloof ook niet klagen. Toch een gemiddelde van zo'n 140 km/h gereden.
Maar 3WHEEL, zoals jij rijdt met je auto, zo rid ik zelf ook. Zo lijkt het net of ie vlot is....hahaha! Mijn vriendin rijdt idd ook heel anders en ook zuiniger. Schakelt bij 2500 tpm en trapt het gaspedaal geleidelijker in...
Het lawaai kwam vooral midden onder de auto vandaan. Misschien een uitlaatklem los ofzo...
Ik ga ook maar even kijken op die site van Noise Killer. Hoop dat ze ook leveren in het buitenland...En ik ga van de week even een nieuw rondje draden trekken in de portieren. Zal dan gelijk wat fotos maken va hoe ik het doe.
|
vlot is een groot woord hoor mijn 23 jaar oude guzzi heeft het zelfde vermogen en weegt inclusief zijspan ongeveer 1/3 van de golf
dus voor mijn gevoel issie pas een beetje vlot als je 'm doorhaalt naar de 4500.......... dan begint de turbo ook lekker te fluiten....... maar net als met de motor doe ik dat eigelijk alleen om vlot weg te trekken; in de derde versnelling laat ik de boel terugzakken golf rond de 3000 (redline 4800), guzzi rond de 5000 (redline 8000)
Golf is wel een perfecte sleurder; de tafel en stoelen die ik dit weekend voor de tuin gehaald heb hadden niet in het zijspan gepast (want ik had vrouw en kind ook bij me..........)
foto's van deurrubber acties ga ik zeker uitgebreidt bekijken, heb gisteren even aan de deuren staan voelen, maar als die dicht zijn zit er aan de bovenkant inderdaad flink wat beweging in, je kan de deur gewoon nog zowat een halve centimeter het rubber indrukken naar het dak toe.
|