Quote:
Originally Posted by Arnaud
Sorry maar dit volg ik effe niet...
1.Waarom zou je voor jou rode meer moeten vragen dan voor deze zwarte zeldzame, fullyloaded US-Jet?
2.Waar maak jij uit op dat dit exemplaar voor een paar rotcenten is klaargemaakt??
|
1.Denk jij echt dat ik zoveel voor de rode wil vragen
Ik ben nog de man van de normale prijzen ,ik had een bedrag in m'n hoofd ,maar dat zit dan nog niet eens op de helft van de woekerprijzen hier !
2.Ik heb het nu niet over aleen deze bepaalde jetta ,maar ik weet dat er een paar rondrijden die echt maar zeer weinig hebben gekost ,en die dus wel voor de hoofdprijs te koop zijn aangeboden !
Als je een beetje in de wereld van de jetta zit ,weet je wel wat er word aangeboden ,verkocht en verhandeld ,evenals de onderdelen ervan !
En daar word je soms bang van hoe die prijzen omhoog gaan!
Ach ,ik heb al 2 jetta's ,en die moet ik maar bewaren denk ik ,misschien worden ze nog wel eens echt geld waard ..........
En daarbij wil ik wel even vermelden dat de witte van mij me al boven de 10.000 euro staat en de rode ook al richting de 2500 a 3000 euro gaat !
En dan de uren nog niet eens meegerekend !
Bij deze houd ik me van verder commentaar maar stil , want een hobby moet een hobby bijven ,en ja ,een hobby kost geld ,dat weet ik .
Maar het word er zolangzamerhand niet echt leuker op op deze manier ,de gewone man kan straks niet eens meer een leuke jetta betalen !
Amen !