Quote:
Originally Posted by fabian
hij is echt super geworden, ben lichtelijk jaloers
iig veel veilige km toegewenst en hoop hem binnen kort een keer in het echt te mogen bewonderen!
ps:na het zien van dit topic denk ik niet dat de mijne nog de verkoop in gaat.
maar eerder de stalling voor een soort gelijk project(als ik de tijd kan vinden)
|
Ik ben eveneens lichtelijk jaloers op jouw interieurtje
Veilige km's zal ik er zeker mee hebben, want dit is mn eerste auto en ben geen racer maar eerder een zondagsrijder
Als ik een racer was geweest, was er wel een g60 of vr6 blok in gekomen
.
Nee, jouw auto moet je zeker niet verkopen! zou het zonde vinden als jij de jouwe weg zou doen.
Ik doe de mijne voor mn leven niet weg, vindt m zelf veelste mooi en heeft mij aardig wat knaken, bloed, zweet en tranen gekost om m te bekostigen.
Dit nog afgezien van hoeveel werk mijn broer met dit koekblikje heeft gehad
.
En als ik m in de verkoop doet, komt ie vast bij een idioot terrecht die m afracht en er niet naar omkijkt.
Maarja, nou zei ik misschien wat verkeerds, want kan m ook gewoon op volksforum aanbieden, dan weet ik zeker dat hij/zij bij een liefhebber terrecht zal komen.
Quote:
Originally Posted by Misha
jammer, een 1.1tje kan je zeker wel laag krijgen zonder veel problemen
super mk1'tje iig, ik mis enkel net de kers op de taart door de verlaging,
ik vind veel ruimte tussen band en wielkast nooit zo mooi..
|
Maar hij kan idd nog een cm of 1/2/3 zakken.
Voorlopig zakt de auto nog niet in de veren, want ik heb nog geen karterstang gemonteerd en wil de karterpan niet kapot rijden als ik de drempel overga.
De auto moet ook niet super laag zijn, waardoor ik geen twee personen kan vervoeren.
Want ik ga niet alleen naar meetings, en mn broer die hard aan deze auto gezwoegd heeft wil en moet mee
.