View Single Post
Old 07-07-2008, 14:59
necropolis necropolis is offline
Forum regular

Default Veerschotels voor een extra verlaging

Wel beste vrienden, ik heb dus tussen ofwel m'n veren laten persen of verlaagde veerschotelkes wat zitten twijfelen.
Ik rij met een golf III tdi met een rondom -40mm verlaging op 15"
Achteraan vind ik 'm mooi hangen, vooraan wil ik 'm iets dieper , na wat opzoekingswerk uiteindelijk tot besef gekomen dat golfkes III vaak het mooist hangen met 60/40 , tja nu te laat want die -40 zit er al tijdje onder.
Dus ben ik beginnen denken wat ik zou doen...
Een kw, weitec, koni schroef is uit den boze, vind ik persoonlijk te duur in vergelijking met de waarde van de auto.
Dan heb je Vmaxx, en allerhande copie's (raceland, ta technix,..) goedkoper maar de kwaliteit ???? Dus daar pas ik ook maar voor en stel me tevreden met wat ik al heb.
Ook vooral omdat ik met deze golf nog max. een jaartje rondbol en dan toch plaats maak voor een golf IV tdi.
Ik zit nu dan toch met die -4cm Weitec veren dus zoek ik maar een oplossing voor enkel vooraan, ofwel de veren vooraan laten persen maar dan vervalt die GOCA wss ofwel veerschotelkes voor een -15mm extra
Uit het meeste wat ik er al over heb gelezen (veerschotels, federnteller) ben je best af met die van Bonrath, die verlagen wat ze opgeven, sommige andere merken (FK, JOM, ..) zouden van mindere kwaliteit zijn.

Dus als ik uiteindelijk door een setje Bonrath schotelkes de verlaging 55/40 kan verkrijgen ben ik best tevreden.
Bij wie kan ik dit bestellen, en wie heeft met zo'n schotelkes al ervaring ?
Reply With Quote