View Single Post
Old 07-07-2008, 12:10
Nas's Avatar
Nas Nas is offline
Volksforum Aandeelhouder

Send a message via MSN to Nas

Quote:
Originally Posted by martiepartie
is die combi voor de vectra nog legaal?? Flinke aanhanger + cabrio zal het eigengewicht van de vectra wel overstijgen gok ik..

Leuke cabrio in een mooie kleur. Denk dat bijna iedereen verbaasd reageert als ze geknikker van een diesel onder de kap vandaan horen komen.

Nee, was niet legaal, hahaha.. maar ja, moest wat verder is alles goed gegaan, dus daar zullen we verder maar niet over tobben :P

Ja, ben benieuwd straks als ik klaar en als ie gepoetst is, wat de reactie's zullen zijn, vriend van me heeft nog een GTD blok liggen, misschien dat die er ooit nog in komt, maar voorlopig is dit blok meer dan goed

@samurai

Hardstikke mooi om te horen, maar dat had ik gelukkig ook zelf al ondervonden, voor dat je aan zoiets begint, denk je vaak...stel dit..stel dat.. maar het valt me tot nu toe reuze mee!
Het dak en die voorschade zijn de grootste problemen..en de remmen vernieuw ik gelijk.. zodat dat goed zit allemaal

Als alles volgens plan gaat, zijn morgen de remmen klaar en kan ik naar het neusje gaan kijken.. maar ik gok, dat fatsoenlijk recht maken en even opnieuw lakken zal volstaan.

Ik hou jullie iig op de hoogte
- Facebook: NasQ BBQ -
Reply With Quote