View Single Post
Old 07-07-2008, 11:51
JettaPowerrr's Avatar
JettaPowerrr JettaPowerrr is offline
Postwhore

Te erg gewoon, ik wil ook heeeeel graag weer een Jetta, maar de prijzen die vandaag aan de dag gevraagd worden, zijn gewoonweg belachelijk.
Mijn eerste, een 1.8i GL Elan automaat van '87, beige metallic met mooi bruin interieur, heeft me 450 euro gekost.
Mijn tweede, een 1.6 TD CL, heeft me 375,- gekost, die was alleen niet netjes meer.
De GLi-16V heeft me destijds 750,- euro gekost.

Inmiddels heb ik dus zeer interessante auto's gezien, maar (bijna) allemaal voor idiote prijzen... Ik snap dan ook niet, dat er stervelingen zijn, die dat er voor neertellen.
Misschien geld teveel? Ik heb geen idee.
Ik zou de die zwarte Canadees erg graag willen hebben. En dat is me ook wel wat waard, maar toch echt niet zoveel, hoor.
Er staat nog een US-Jetta te koop, en dan ook nog minder luxe en in mindere staat, voor een absurde prijs. Het feit dat die nog niet verkocht is, zou misschien een voorbode kunnen zijn?
Er staat ook nog een knappe 1.8 GL te koop, voor een behoorlijk acceptabele prijs, maar die is ook nog niet verkocht. Dat snap ik dus ook niet. Stort de markt voor Jetta's een beetje in? Is het misschien te vlug gegaan allemaal?

Hoe het ook zij, voorlopig wacht ik nog wel even met een Jetta te kopen.

Quote:
Originally Posted by Stijn
Wheee hokjesdenken is bliss!!