Thread: Mariens
View Single Post
Old 30-06-2008, 21:05
mariens mariens is offline
Forum Newbee

Seat Ibiza model 99-01 Sport uitvoering 1.416V
net 85.000 op de klok en heb hem ongeveer 1,5 jaar in bezit.

zo was die toen ik hem kocht

ik ben begonnen met de ramen te tinten zonneband en toen bezig met de audio, gekocht in februari en rond juni begon het ik zocht zo'n cupra grill dat maakte het echt af maar niemand verkoopt zoiets los dus toen werd cupra voorbumper het cupra teken is er wel uit en echte kenners zien zo dat dit geen cupra is. dus wat is er gebeurt cupra voorbumper cupra zijskirts cupra achterbumper daaronder zit weer een eindemper van powerfull ding blaast lekker donker.

toen dat eenmaal bezig was toch maar een engelse spiegel aangeschaft en afgelopen januarie schroefset eronder en toen in februarie deze velgen eronder gezet.

ondertussen heel wat kleine dingen maar kan niet alles opnoemen ben nu net klaar met de audio voor lanzar compo set achterin speakers ovaal rockford dat zit allemaal achter de versterkers 1xrockford p4.004 en 1xrockford p2.002 en heb er een jbl woofer in maar op den duur word dat veranderd word ook zekkers rockford.

ben nu net klaar met de hemel en de stijlen die waren wit en dat alles is nu matzwart de hemel bekleed met stof en stijlen gespoten en ondertussen wachtende op de spuiter als goed is is de achterklep al gespoten maar raam moet er nog weer in en rubber had die bestelt en daarna gaan we maar is even vakantie vieren.

na de bouwvak denk verder met de voorkant cleanen en een cupra interieurtje.

nou dat was ut wel een beetje
Reply With Quote