27-06-2008, 12:43
|
VW Addict
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Dirk
Ik denk niet dat je originele Philips 8000K aftermarktet HID Xenonlampen gaat vinden.
Deze bestaan namelijk niet......
(of men gebruikt de naam en het logo om je te misleiden en je een vals gevoel van kwaliteit te geven. Er zijn fabrieken in China die o.a. Siemens, Philips xenonsetjes maken/verkopen.... terwijl Siemens bijv. niet eens Xenonlampen maakt!).
Wat voor koplampglas heb je in je Golf zitten?
Pas met 8000k wel even op dat dit soms wat te paars licht geeft. Heeft wel eens eerder problemen opgeleverd bij de APK.
Zelf heb ik 6000k erin zitten, maar mocht ik mijn lampen nog eens moeten vervangen dan komt er 5000k of 4300k in.
Misschien kun je bij één van de sponsoren van het forum wat meer informatie krijgen!
Succes.
|
Hey.
Dat wist ik niet dat die geen sets hebben van 8000k. Bedankt hiervoor! Maar ik was ook al aan het kijken voor een ander merk, Pilot. Dit heeft Baasje ( van hier op het forum ) namelijk ook zitten in z'n MK 3 en vond dit niet misstaan. Het is ook een 8000k set en net zoals bij mij met helder glas.
Voor de apk zou ik ze eruit nemen, want ik woon in Belgie en hier mag toch niks! Ik neem namelijk ook altijd m'n koplampen uit en zet de originele er terug in vandaar.
Maargoed, heb je soms geen foto's van je wagen met je set 6000k? Zo krijg ik er mssn een beter zicht op.
Ben inderdaad nog altijd op zoek naar informatie vandaar
Alvast bedankt voor de uitleg!
Yannick
|