View Single Post
  #12  
Old 26-06-2008, 22:21
martiepartie's Avatar
martiepartie martiepartie is offline
Married to PC
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 4,524
Default

Quote:
Originally Posted by Kaleknar
kijk nou ik zie hier een echte carbon specialist, 1.2 mm is dik zat lees ik net , ik zal het wel niet weten .
eigenlijk wel raar dat ik het niet weet, wij maken auto's klaar voor de koninklijke marachaussee , en voor UHNCR maken we bodems van auto's "bom vriendelijk ", , maar goed ik vertelde het al ik weet het niet zo goed.
1.2 mm carbon is helemaal niks kan niks hebben en vervormd door verlijming aan de achterkant .en 4 mm carbon is maar 3 tientjes duurder per meter ,,, sorry vergat ik bijna te zeggen dat die bodemplaat was niet geribbeld maar volkomen vlak, en wat dat voorboren betreft ,,,,,,,,,,,,,ik hoef jou toch ook niet te vertellen dat water nat is ,,,,,of wel ?????

maar no hard feelings hoor ik hou wel van een open discussie .

greetz


nr1.

de topic starter gaat geen bombestendige deurpanelen maken of een onderzeeer van carbon.

nr2.

ik hoef helemaal niet te bewijzen dat ik meer weet dan jij, ik weet alleen dat ik meer dan genoeg ervaring heb met lamineren, wikkelen en resin transfer moulding van carbon in veel lastigere vormen dan een dunne, vlakke plaat. Daar komen ook nog berekeningen bij kijken.

nr.3

Ik heb helemaal geen zin in een discussie met iemand die zo reageert.
__________________
v40 d4 r-design 2014
Volvo 244 gl 1978
Volvo 780 Bertone 1987
Mini 1275 1977
Mini 1000 1987
Reply With Quote