View Single Post
Old 24-06-2008, 20:36
Neill_s's Avatar
Neill_s Neill_s is offline
Volksforum Donateur

Ik heb na lang geen zin meer gehad te hebben de draad toch maar weer opgepakt...
Na voor de tigste keer langs de kever gelopen te zijn in de garage en hem eigenlijk te willen verkopen kreeg ik ineens weer zin om hem toch af te maken.
Het grootste deel van de spullen heb ik al tijden liggen, ik moet alleen nog een motor compleet maken, iets wat ik nog nooit gedaan heb.
Het doel is voorlopig de kever weer rijdend te krijgen met APK, vers kleurtje erop (staat al 2 jaar in de kast....) en af te bouwen met alle pre 67 spullen die er al bijna even lang liggen.

D afgelopen week de dichtgelastte oortjes strakgemaakt en wat kleine deukjes bijgesmeerd. Alleen nog wat filler erover en gladschuren voor de lak.

Aan de voorkant heb ik nog iets meer werk na het garagedorpel incident van bijna een jaar geleden.

Gelukkig heb ik het voorpaneel en de bandenbak ook nog liggen, wil alleen nog links en rechts reparatiedelen voor de neus bij de bumpersteunen bestellen. Er kwam achter allerlei stukken karton en tectyl het één en ander aan rottigheid vandaan

Gelukkig zie ik nu weer vooruitgang in de kever en heb ik er weer helemaal wer zin in... Toch best rustgevend, dat plamuren en schuren

Grz Niels