24-06-2008, 20:09
|
VW Addict
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Siepeltje
Is het geen optie om de flens er tussenuit te halen en te vervangen voor een stuk buis? Zou het alleen wel vervangen voor rvs 409 ofzo, zoiets zit er ook onder. Anders blijft je bezig met vervangen.
Heb het laatst zelf ook laten vervangen, kat is er onderweg en vervangen voor een stuk rvs 409. Dacht dat de kat brak zou zijn, maar die is nog goed, alleen de flens was brak. Ik heb het bij eps, m'n oude werkgever, in hoogezand laten doen.
|
Is idd ook een optie maar ik vermoed dat de kat er ook niet best aan toe is. Althans zo ziet deze eruit. Erg roestig en de flens is zo goed als weggerot verder is de aansluiting naar tussenpijp ook niet al te best mee. Dus ik denk dat de goedkoopste en snelste oplossing gewoon een katvervanger zal zijn a iets van 50,-. Auto word ook veel gebruikt dus moet eigenlijk gewoon een bult onderdelen hebben die ik op een avond kan gaan vervangen. Zit alleen wel met de lamba-sonde deze zit waarschijnlijk erg vast geroest en deze zijn ook niet goedkoop volgens mij. De auto heeft niet te vergeten 315000 gedraait en ik denk dat de kat nog nooit vervangen is (ken de levensduur niet).
Toch bedankt,
Coen
Iemand nog een suggestie waar ik katvervangers weg kan halen?. Ik zie namelijk nogal wat prijsverschillen. Moet ik specifiek een hebben voor een NZ of passen die van andere types ook>
|