Het heeft effe geduurd, heb alles op het gemakkie gedaan maar het resultaat mag er wezen.....ben nu in het bezit van een Corrado G60 die in elk geval technisch in zeer behoorlijke staat verkeerd en momenteel echt helemaal niks meer mankeert en loopt als een tierelier
Had hem naar de garage gereden (waren tevens de eerste testkilometers) alwaar men nog een paar puntjes op de I hadden gezet.
*verse apk (géén enkel probleem
)
*nieuwe toplagers veerpoten
*nieuwe fusee (had een beetje speling)
*kleine kvs lekkage opgelost (nieuw ringetje)
*stuurbekrachtigingsprobleem opgelost (bleek een propje te zijn dat broerlief in de leiding had geduwd tegen lekken zonder het me te vertellen
)
Al met al ben ik zeer tevreden, de C heeft nog nooit zo lekker gereden en geschakeld.
Tevens van de gelegenheid gebruik gemaakt om een setje Xenon er in te kieperen en dat had ik al veel eerder moeten doen....man, man, wat een verschil.....
Druk en voltmeter geplaatst en aangesloten en een verse Edition mattenset.
Nog te doen:
Heb al een set plasmatellers klaar liggen maar ben nog aan het wachten op de bestelde chromen tellerringen. Die nog plaatsen.
Verder had ik hem graag willen laten spuiten maar dat zal helaas even op zich moeten laten wachten want de belastingaanslag is binnen
Helaas pindakaas.....weg budget
Marc