View Single Post
Old 18-06-2008, 12:07
Franky B's Avatar
Franky B Franky B is offline
VW Addict

Send a message via MSN to Franky B

even een update.... helaas weer het inhouden probleem terug! gisteren naar de nurburgring geweest. was echt SUPER! maar helaas liep de golf niet zoals het hoort.

de heen en de terug reis weinig problemen gehad. (toch ruim 600 kilometer in totaal) soms een klein beetje inhouden maar niets ernstigs.
na een half rondje nurburgring begonnen de problemen. ontzettend inhouden. gewoon tussen de 3000 en 4500 toeren helemaal geen turbo druk. schakelen... turbo druk weer terug, even doortrekken turbo druk weer weg! het lijkt wel dat als mijn olie temp oploopt naar 100 plus graden dat het probleem zich dan meer voordoet dan dat de olie netjes 80 รก 90 graden is.

na het rondje uit gereden te hebben auto aan de kant, blijkt dat er een beetje diesel bij de 3de injector ligt.
ik heb nu niet meer echt een idee wat het probleem zou kunnen zijn. auto is laatst helemaal nagekeken maar nu is het inhouden toch weer terug.

iemand misschien een idee waar ik het in kan gaan zoeken?

alvast bedankt!

hierbij nog even een linkje naar een film van een half rondje nurburgring.
wou eigenlijk laatste rondje filmen maar door het inhouden heb ik maar 1 rondje gereden. geen geluid trouwens... had niet zoveel ruimte meer vrij helaas vanwege het inhouden ook niet zo snel als gehoopt... maar dat komt nog wel een keertje

KLIK!!!
Audi 80 GLS (Ex)
Reply With Quote