![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
17-06-2008, 23:05
|
![Gertjan's Avatar](image.php?s=b85b44bda637adf41013913f051cb238&u=4520&dateline=1165251017) |
Married to PC
|
|
Join Date: Aug 2006
Posts: 3,683
|
|
Zoals je in mijn topic misschien hebt kunnen lezen, schiet je met het verwijderen van de hulpveren niet echt heel veel op.
Als je nu, met hulpveren er tussen, al op de bumpstops ligt, zal dat niet veranderen als je die hulpveren er tussen uit haalt.
Het probleem wat ik had toen ik de hulpveren er tussen uit had + de bumpstops had ingekort, was dat ik op het einde van m'n schokdempers zat.
Daar zat dus 0,0 vering in, en dat is gewoon doodeng in de bochten als daar een hobbeltje in zit.
Ik heb nu gewoon een flinterdun bumpstopje er tussen zitten, met de hulpveren er tussen, en het zooitje tot het einde van de schroefdraad gedraaid.
Het geheel ligt nu net iets hoger als zonder de hulpveren, maar het veert nu tenminste nog wel een beetje.
Het grootste obstakel zit iig in je bumpstops, die maken nu gewoon uit hoe laag je kunt. Die dus gewoon inkorten, en kijken hoe laag je komt met de hulpveren er nog tussen.
|