Het was nat, soppig, modderig maar vooral erg gezellig in budel!!!
zaterdagavond en zondagmorgen was gewoon lekker en we hebben ons dan ook fokking goed vermaakt.
VW-team brabant had een plekje vrij op de kemping, was gelukkig het meest droge stuk van het terrein geloof ik.
Zondag ochtend lekker brak wakker worden met bonkende bass 5 meter van de tent (it's all good :mrgreen: )
daarna heerlijk ontbeten, tentje opgeruimd en toen kwam er om 11.45 het idee om onze karretjes maar op de show & shine weg te zetten.....wat de hell, waarom niet?!! Wie niet waagt............
als een gek alles in de auto gestompt, en rijden maar, dacht ik..... ''nee meneer u moet het terrein af en dan door de hoofdpoort er weer op'' ........ik zei dat meen je niet!
Toch maar gedaan, we cruisden echter zo door de poort om de dikke rij heen en hop zo de show en shine op 8)
het bleef een uurtje droog denk, rondje over de markt gelopen met de bruders, custombug en wes,
Toen begon het noodweer.
Getwijfeld om maar naar huis te gaan (rest was al weg namelijk) maar samen met me meissie toch maar ff de uitreiking afgewacht......tot mijn grote verbazing kreeg de restocruiser een lintje, in de rat/primerklasse....VET! ik zit gewoon bij de prijzen!!!!!
Mijn bek viel bijna open toen ik nog 1e was ook!!!!! SUPERRELAXT :respect: :respect:
Een hele toffe afsluiter voor een nat weekend.....
8)
'91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop
***Slam & Weld***
Scraping Volkswagen Nostalgica
www.facebook.com/slamandweld