Hallo allemaal,
Heb wat werk gaat aan het schuifdak, alle 2 de afwatering kanalen echt kuis doorgerot. De stukjes roest werden bij elkaar gehouden door de (denk originele) strijkkit. Dit voorzichtig weg gepunnikt en vervolgens een mooi gapend gat
Heb een nieuw hoekje geklopt en dit er in gelast
Voor de gene wie zich afvragen, waarom smeert die kerel overal van die bruine menie troep op
Dit is omdat ik vanwege mijn helaas heel druk schema maar weinig tijd heb en ik niet wil dat mijn werk weer onder de vlieg roest komt. Heb ik een 1 pot epoxie primer welke ik licht met een kwastje op kan brengen. Als ik dadelijk klaar ben met lassen e.d alles schuren en alles in de 2K epoxie
Heb ook nog wat foto's gepost van mijn nieuwe interieur, er zaten 2 recaro stoelen in van een golf 2 denk ik? De hendels voor het verschuiven van de stoel werkte helaas niet om dat de hendels nog niet aangepast waren aan golf 1, deze omgedraaid en nu gaan ze weer netjes naar voor en achter. Ook werkte helaas de elektrische hoogte verstelling niet omdat dit mechaniek geheel vast zat, dit mooi schoongemaakt en is weer mooi gangbaar
Om de achter bank was de hoes van de golf 2 los over de originele bank getrokken. Op zich zag dit er best netjes uit maar ik wou toch wat anders.
Na wat overleggen met een stoffeerder en wat beunen later zag et er zo uit.
Zoals jullie hierboven al konden zien, voor:
En dit is het geworden:
Er hoort ook nog een hoedenplank bij, maar eerst dit in de auto zetten en dan 1 op maat maken ivm audio..in de stoelen zitten her en der nog wat kleine plooitjes maar deze zouden in de loop van tijd als er in gezeten word wegtrekken zei de stofeerder
Ik zit alleen nog wat in dubio met de hemel en de A,B en c stijl moet ik deze ook bruin maken of gewoon zwart? beetje contrast houden misschien. Als ik alles de zelfde kleur doe word het misschien een te grote pindakaas bruinig punica oase
wat vinden jullie?
Groetjes hans