View Single Post
Old 12-06-2008, 04:43
Jaapski's Avatar
Jaapski Jaapski is offline
Forum regular

Send a message via AIM to Jaapski
Default Heb jij een tec-tuning schroefset? kijk hier even aub

hey manne,

ik ben in discussie met SKG carstyling wat betreft mijn tec-tuning schroefset.

Ik heb de Tec-Tuning schroefset onder mijn variant zitten.
Oke het bobbeld flink , dit wist ik van tevoren.
Verder zit de set best goed op 1 ding na.

Er stond in advertentie dat de minimale verlaging 30mm zou zijn.
Toen ik de set had gemonteerd en op hoogste stand had gezet was mijn wagen achter dik 70mm verlaagd....

Opzich vind ik dit best mooi en wil ik het zo laten , maar als ik op vakantie ga wil ik het omhoog kennen schroeven omdat hij dan zeker op zn reet hangt en er niet mee te rijden is.

Ik heb dus contakt met SKG opgenomen.
Er werd mij een andere veren set opgestuurd , want het artikel nummer op de veren zou wel eens een fabrieks fout kunnen zijn.

Ik kreeg de veren , en wat denk je? Het zelfde verhaal.

Weer gebeld met SKG , en die deden eerst heel moeilijk want het zou wel aan mijn manier van monteren liggen. (kan er maar op 1 manier op)
Tevens werd er gezegd dat hun al aan meerder varianten met zelfde motorblokken de zelfde set hebbe verkocht en nergens geen problemen mee hadden.
Ik zou dus dde enigen zijn (yeah dat geloof ik ook)

Maar ze hadden een oplossing !!!! Er zou bij Tec-tuning in Duitsland veren gemaakt worden voor mijn wagen zodat het probleem opgelost zou zijn!!! Dat is effe mooi dacht ik.

Nou ik 2 maanden terug gebeld , kreeg te horen dat de veren in de maak zijn en ergens in juni/juli worden ze opgestuurd !!! das mooi.

Ik gister gebeld , er werd mij gemeld dat de veren zojuist (heel toevallig) binnen gekomen zijn.
Ze moesten wel effe controleren of de veren op het schroef gedeelte zou passen.
Dus ik zeg , het is toch door tec-tuning op maat gemaakt?
Nee meneer het is van een ander merk deze veren.
Ik zeg , nou er werd tegen mij gezegd dat ze speciaal voor de varianten werden gemaakt bij tec-tuning?
Nee dat is niet waar , het is van een ander merk , en als dit niet goed is straks kunnen wij niets meer voor u doen.!!!!!
Nou dat zulle we nog wel efe zien dacht ik

Ik zeg ok , dat ga ik op aantal sites topic plaatsen en ga ik na of ik inderdaad de enige variant ben met dit probleem... Dat moet u doen werd er gezegd.

Dus bij deze , ben ik de enige onder de varianten??????

haha nou we gaan het wel meemaken , al moet ik naar hun filiaal rijden in lichtenvoorde maar dan gaan we zeker tot oplossing komen .
Mijn geduld begint op te raken en heb moeite met de vriendelijke toon te behouden over de telefoon.
Word hier gewoon gefucked en voor gelogen.