ja,ja, you beat me!
Ik was me aan het hard maken voor deelname van klasieke waterkoelers!
Go! gehad van Autoland v/d Brug!
Bij deze: de rondrit is idd voor ALLE klasieke VW's. Dus voor alle VW's van 25 jaar en ouder.
De brief van Nienke vertelt alles.............maar hier alsnog de officiele uitnodiging van Autoland v/d Brug:
Prachtige Toerrit in het kader van het 60-jarig VW-dealerschap van Van den Brug. op 21 juni 2008.
Beste liefhebbers van oude Volkswagens,vorig jaar bestond onze importeur 60 jaar. Dit jaar is Van den Brug 60 jaar dealer en daarmee een van de oudste dealers in Nederland. Op 21 juni nodigen we alle liefhebbers van oude volkswagens, zowel personenwagens als bussen uit voor een leuke toerrit door het friese landschap.We gaan daarbij door de prachtige natuur over geschikte wegen o.a langs al onze vestigingen rijden. Verschillende opdrachten , rijsystemen en vragen maken van deze rit een leuk uitje. Naast een rallyschildje, een kortingspas voor klassieke onderdelen,krijgt iedere deelnemer ook een gratis kledingstuk met het 60 jaren logo van Van den Brug. Voor de inwendige mens wordt ook gezorgd, kortom meer dan de moeite waard om van friesland die dag Vw- land te maken.Graag nodigen we alle VW-clubleden voor deze dag, geef u tijdig op zodat u zeker bent van deelname. We starten op zaterdag 21 juni vanuit de hoofdvestiging Drachten tussen 10.30 en 11.00 uur, dus ook voor deelnemers buiten de provincie tijd genoeg om in Drachten te komen.
Namens alle medewerkers van Autoland Van den Brug, van harte welkom.
vr,gr Roel Toornstra.
dir. autoland van den Brug.
Opgave via:
regio.friesland@keverclub.nl
ovv deelname aan rondrit 60 jaar ALvdB en de volgende gegevens:
Naam:-----------------------------------------------------
Adres:-----------------------------------------------------
Plaats:------------------------------------ p.c.:-----------
E-mail:--------------------------------------------------- Telefoon:--------------------------------------------
Aantal pers.:---------------------------------------------
of je kunt je inschrijven bij de stand van de Keverclub op de VAG-meeting te Bergum....
Grtz,
Fred