Hey
Ik heb al een tijdje een tittentacho-dash klaarliggen en wil die eigenlijk vd zomer in mijn Caddy 1 zetten..
Maarja, de aansluitingen van de kabelboom komen niet bepaald overeen en ik weet eerlijk gezegd niet zo goed hoe ik moet beginnen met meten, etc. Ben ook geen gigantische electrowizard maar je moet ergens beginnen he.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand hier ooit een mooi schema voor heeft opgesteld dus hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Oude cockpit laten zitten, contact aanzetten en meten welke draden er bij welke actie puls geven (dus bij contact gloeit olielampje op, meten welke dat is, knipperlicht aan, voorgloeien, etc. etc.
Dan weet ik dus welke draad welke kabel aanstuurt qua lampjes, maar dan de meters zoals kvs-temp en brandstofpeil..
Iemand al eerder zoiets aangepakt?
Even wat extra info (mocht dat van belang zijn)... Ik heb nu een 1.6D (code JK) (er komt eind juli een 1.9TD (code AAZ) in maar dat verandert niets aan bekabeling) en ik heb de keuze uit 5 dubbele tittentacho's, waarbij de GTI(?)-versie (tot 220km/u) nog het mooist is. Daarnaast is dat de enige waarbij op de achterzijde staat, welke aansluiting voor welk onderdeel is (alhoewel ik niet bij alles begrijp wat het betekent..
Alle tips zijn welkom hoor!
Ook hoe je zonder knippen in de originele kabelboom de aansluiting naar de andere tellerbak maakt
groets Boaz