![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
31-05-2008, 22:40
|
![scumbag's Avatar](image.php?s=eab4bd6f839e554e4e3df687a06c7807&u=506&dateline=1164405783) |
VW Fanatic
|
|
|
|
Inderdaad een mooie auto, maar wie goed oplet ziet dat de stoelen niet zo "Ladenneu" zijn als beweerd wordt, stof is her en der al lekker aan het lubberen, en dat komt niet vanzelf weer goed.
En als ik toch aan het kniesoren ben...was het maar een GLI (of een GLS,voor mijn part) geweest, in plaats van een LS met een dakje erin, pas dan zou de bizar hoge prijs (enigszins) te rechtvaardigen zijn.
Oja...Die Kotflügelverbreitungen hadden en hebben (correct me if I'm wrong) toch álle vroege Jetta's? Mijn ex, een '80-er GLS (GG-12-LZ) in elk geval wel, en die had ook die "GTI" striping. O ja, en bruin glas, en een van binnenuit verstelbare binnenspiegel, en opbergvakken aan de portieren, maar de vormgeving van de portierbekleding was anders dan van deze witte Jetta. Vraag me af wat deze auto een LS maakt ipv een S.
Deze stelling van de verkoper deed me ook wat fronsen:
"Außerst rare 2-türige Ausführung"
Als ik meneer de verkoper mag geloven was het bestellen van een tweedeurs Jetta uitermate zeldzaam? Laat me niet lachen.
|