View Single Post
  #5  
Old 29-05-2008, 13:52
jonasn jonasn is offline
Forum Newbee
 
Join Date: May 2008
Posts: 29
Default

Als je de pomp laat draaien, en je lost de toevoer aan de spinnekop dan moet ie daar toch onder hoge druk spuiten.
Heb ook nog dat probleem had met een 16v( nog niet opgelost), was wel met een pomp van een 8v gti.

Met de pomp cst laten draaien stonden de leidingen zeker op druk (weet niet hoeveel) maar ik kreeg dan maar soms goede verneveling uit de injectors wanneer ik zelf de klepel bewoog welliswaar. Je voelde dat je wat druk moest oefenen op de klepel maar soms deed ie gewoon niets.
Waarschijnlijk iets aan de spinnekop, of de pomp die niet genoeg gaf?

Ik had geen kabelboom aan de motor liggen, wel voor de ontsteking, maar normaal zou ie het toch moeten doen dacht ik. Er zit ook een bakje aan de motor aan de kant van de boite waar 2 leidingen van de spinnekop naartoegaan maar weet niet wat deze voor diende, wanneer ik de fiche ervanhaalde van een originele 16v dan bleef deze gewoon draaien dus deze was eigenlijk niet echt nodig.

Waar zit het overdrukventiel eigenlijk van zo'n type, die de brandstof laat terugstromen naar de tank? Wordt dat geregeld in de spinnekop?

Mss eens de druk meten aan de toevoer? Kweet wel nie hoeveel deze moet zijn van een 16v. Anders eens een andere pomp proberen en kijken wat het zegt.



I
Reply With Quote