27-05-2008, 23:11
|
|
Forum Regular
|
|
|
|
Pinda
Hello People,
Ik ben Dirk ook wel Pinda genoemd het is waar en kan er nix aan doen, en ik ben sinds 22-05-'08 in bezit van deze harde 1.6 automaat MK1
Zo heb ik de auto opgehaald,
maar omdat ik de de MK1 standaard niet zo aantrekkelijk vind meteen maar een schroefset en chromen delen besteld.
De schroefset had ik de volgende dag al in huis Dus meteen dichter bij moeder aarde gebracht. Tijdens het internetten ook nog een leuk imperialtje met koffers kunnen bemachtigen, en die was 2 dagen later in huis.
Samen met de zwarte sierlijsten, imperial, verlaging en een wasbeurt ziet het er al een stuk beter uit.
Zit stiekem ook al een VPB onder de motorkap.
De chromen delen moet ik even wat langer op wachten, maar dat zal het wachten zeer cker waard wezen.
De chromen delen zullen bestaan uit nieuwe raamsierlijsten, deurgrepen, spiegels, grill, sierlijsten en chromen bumpers, maar die zijn niet zo makkelijk te vinden ben ik al achter. Dus dat zal wel even gaan duren. Onder tussen de plastic bumpers eraf gehaald, want dat vond ik echt helemaal nix.
Zal van de week ook nog even heldere koplampen met kruis bestellen en misschien dat ik daar bixenon in ga zetten, maar daar ben ik nog niet helemaal over uit.
Wat mijn plannen nog meer zijn is eigenlijk niet zoveel, wil de zwarte wielkast verbreders eraf halen en daar zal ik zeer cker roest tegen komen. Dus dat wordt een klus voor de spuiter.
Ondertussen ook nog lkkr aan het zoeken naar de wielen die ik graag wil zien in mijn MK1.
Dus dit is door mij tot nu toe gemodificeerd aan de MK1
Schroefset.
VPB voorzijde boven.
Imperial met koffers.
Dit gaat nog gebeuren aan de MK1
Nieuwe chromen delen.
Koplampen.
Wielen.
VPB achter boven en voor onderzijde.
Wielkast verbreders eraf halen.
In de toekomst zal er vast wel weer een idee bij komen
Tot zover mijn introductie..