Thread: Motorblokje
View Single Post
Old 26-05-2008, 09:58
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default Motorblokje

Heej,

Het is voor mekaar, een tijdje eigenlijk al, de motor van de Golf is definitief in puin.

Ik ben dus voor de witte op zoek naar een ander blokje. Het hoeft niks bijzonders te zijn, als het maar werkt en compleet is. Er zit nu een 1.3 in met een 5-bak, en ik zou het fijn vinden als ik een blok kon vinden dat hier plug en play in kan worden gezet zonder eerst allerlei motorsteunen en subframes om te moeten zetten... smallblockje dus.

Bij voorkeur in de omgeving van Sittard, maar misschien dat het in de buurt van Arnhem ook nog wil lukken als ik daar ergens een plek vind waar ik er aan kan werken. De pizzaria waar de auto nu voor staat zal het niet zo waarderen als i bij hun op de parking de auto uit elkaar ga halen namelijk.

Degenen die weten wat de auto me in aanschaf heeft gekost snappen dat ik voor het blok niet de hoofdprijs wil betalen, degenen die me kennen weten dat ik sowieso niet graag veel betaal. Smallblocks worden met de vleet de kliko ingegooid, dus ik ga geen 200 Euronen voor 35kW betalen of iets dergelijks.

Bak en kabelboom zijn in feite niet nodig zolang het blok op mijn bak en boom kan worden geplakt.
5 Bak, nieuw model kabelbooom, huidige motor = GI (Geen Idee).

Heb je iets liggen, laat het me maar even weten.
Alvast bedankt.

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale