View Single Post
  #4  
Old 24-05-2008, 18:09
De Limburger's Avatar
De Limburger De Limburger is offline
Volksforum QUATTRO donor - Mr Muscle
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 6,203
Send a message via MSN to De Limburger
Default

de indeling van de gruppe`s zijn inderdaad de diameters van de buizen, je kan het beste zorgen dat een motor zo min mogenlijk tegen druk heeft maar toch ook weer niet te open, als ik jou was zou ik wel inderdaad die ene pijp terug omlassen naar 60.5mm, en dan vandaaruit ook door blijven gaan met die dikte en dan nog een einddemper van supersprint er op van gruppe A, dan heb je de meeste remming wel uit het blok gehaald, waardoor hij weer wat soepeler zal lopen en acceleren.

Zelf heb ik een compleet open systeem met 1 demper van powersprint in de diameter 65mm rvs er onder hangen maar ik moet toch een nog een einddemper erbij zetten aangezien mijne te freeflow is en dus weer te weinig tegendruk heeft..

hoop dat je nu iets wijzer bent geworden..
gr ronnie
__________________
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK.
Reply With Quote