Maar eens even een update er tegenaan gooien.
Er is inmiddels een boel veranderd waaronder een hele dikke onderhoudsbeurt.
Er is o.a. nieuw op gekomen:
- Nieuwe koppeling (sachs) met drukgroep en een nieuwe kabel.
- Nieuwe ashoezen (allemaal) met nieuw vet in de homokineten.
- Nieuwe distributieriem met spanrol.
- Nieuwe multiriemen.
- Nieuwe motorsteunen (links en rechts).
- Nieuwe rubbers en beugels voor de stabilisatorstangen.
- Nieuwe remschoenen achter met nieuwe cilinders.
- Nieuwe olie met filter.
- Nieuwe radiateur met een nieuw koelvloeistoftankje (voor de mooiigheid )
- Nieuwe koppakking.
- Nieuwe klepseals en stoters.
- Nieuwe flens aan de zijkant van het blok.
- Nieuwe vacuĆ¼mslangetjes i.v.m. verstaffing van een paar.
Vanwege afkeur a.p.k. op de achterschokdempers een schroefsetje besteld bij SKG van tec-tuning. Tussendoor nog even porsche C2's 6j+8j gekocht en gemonteerd met H&R adapters 25mm achter en 30mm voor. En rondom een setje Dunlop sport 9000 195/40ZR16's erop gemonteerd.
Ze ziet er op dit moment zo uit: (dit is nog zonder schroefset)
Aangezien ik de cabbie als trouwauto ga gebruiken voor mn eigen bruiloft in augustus, gaat ze waarschijnlijk ook nog even naar de lasser/spuiter om hem helemaal netjes te maken.
__________________
Hobbyboot: Golf mk1 MX 3-deurs, 1980, langdurig ombouwproject naar 2.0 2E motor
Daily: Passat variant GTE - JD Engineered