View Single Post
  #13  
Old 18-05-2008, 11:22
jettaracing's Avatar
jettaracing jettaracing is offline
Volksforum Aandeelhouder - Oil burnin' Maniac
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,870
Send a message via MSN to jettaracing
Default

Quote:
Originally Posted by Richard
nou nou,

er zijn meer wegen die naar rome leiden.
snap emiels punt helemaal en ben het er ook mee eens.
als een vr6 turbo wil gaan bouwen wil je het vermogen ook kwijt kunnen.
maaar ipv de moeilijk gezochte vr6 synchro delen. ga op zoek naar de veel gevonden haldex delen, liggen er met bosjes..

en trommels ombouwen naar schijven je laten tegenstaan waarneer je een vr6 turbo in een golf 2 wil bouwen, dan heeft Wietse iets te lang met zijn neus boven de verf van johan zijn jetta gehangen

voorbeelden van bv 1.3 synchro met ombouw naar quattro en s2 motor
http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=19402
golf 2 1.8 20v met haldex
http://www.slook.nl/corrado/main.ph...forum_id=885060


Zo'n haldex word electronisch gereld ,en zal dus ook moeten worden aangesloten op je motorsysteem ,en daar zijn niet veel mensen die dat goed voor elkaar krijgen !
Het gaat mij erom dat sommige mensen er gewoonweg veel te makkelijk over denken ,en dat dit soort projecten heel vaak weer worden stopgezet ,veelal door alle ontwetendheid over wat er eigenlijk bij komt kijken !

En een syncro achteras met schijven is anders dan die van een trommelremmen as .....,dus zal je alsnog moeten zoeken om één met schijven .
O ja de naam is Wytze ,en niet wietse
__________________
Golf Mk3 Variant TDI 110pk
Golf variant Mk3 family car
The White Turbo Jetta!


Quote:
Originally Posted by Misha
De ringen van een schroefset gaan maar 1 kant op hè.. en da's naar beneden
Reply With Quote