18-05-2008, 08:48
|
|
Volksforum Crew - The Grim Sweeper
|
|
Join Date: Feb 2004
Posts: 15,071
|
|
Quote:
Originally Posted by jettaracing
Dan krijg je een vr6 met trommelremmen achter (ja ,de 1,8 syncro's hadden trommels achter)
En dan mag je ook nog een zoeken om een versnellingsbak van een golf mk3 vr6 syncro ,en die zijn al helemaal schaars! want alleen deze vr6 motor is geleverd met een syncro bak!
Maar On topic , Ben benieuwd hoe dit project zal gaan !
|
nou nou,
er zijn meer wegen die naar rome leiden.
snap emiels punt helemaal en ben het er ook mee eens.
als een vr6 turbo wil gaan bouwen wil je het vermogen ook kwijt kunnen.
maaar ipv de moeilijk gezochte vr6 synchro delen. ga op zoek naar de veel gevonden haldex delen, liggen er met bosjes..
en trommels ombouwen naar schijven je laten tegenstaan waarneer je een vr6 turbo in een golf 2 wil bouwen, dan heeft Wietse iets te lang met zijn neus boven de verf van johan zijn jetta gehangen
voorbeelden van bv 1.3 synchro met ombouw naar quattro en s2 motor
http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=19402
golf 2 1.8 20v met haldex
http://www.slook.nl/corrado/main.ph...forum_id=885060
|