Quote:
Originally Posted by chris
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan hè Marco...weer een nieuw project in gedachte?
|
Zoals de meesten wel weten is de jetta verkocht en heb ik nu wat euries over om wat leuks mee te doen.
Onze eigen cabrio bevalt zo goed dat we (ik en mijn vrouw)hebben besloten om buiten de leasebak die ik rijd nog maar 1 leuke auto voor erbij te willen.
Nu is het zo dat als je net als ik al een aantal jaren naar meetings gaat, je het meeste wel hebt gezien en dat ik er nog maar 4 of 5 per jaar zal bezoeken.
Daarom hebben we voor een golf 3 cabrio gekozen omdat dit een auto is waar mijn vrouw dagelijks mee rijdt en elke dag plezier van heeft en ik af en toe in het weekend bij mooi weer en een enkele meeting.
Onze zwarte die we nu hebben heeft veel steenslag en moet naar mijn mening (deels)gespoten worden.
Nu wil het geval dat ik een classicline te koop weet in bovenstaande kleur met creme leer welke een jaar jonger is en ook helemaal gespoten moet worden(vandalisme schade rondom)
Ik kan hier onze zwarte goed op inruilen en heb dan ook een optie op deze auto genomen.
Ik heb dan een redelijk unieke kleur en een auto die helemaal gespoten is.
wordt vervolgd...........
groet Marco