View Single Post
Old 11-05-2008, 11:46
RubenD's Avatar
RubenD RubenD is offline
Volksforum Aandeelhouder

Zo, ik ben eindelijk weer eens met mijn auto bezig geweest. Aangezien er zoveel halve dingen liggen heb ik maar besloten eerst eens de 2 Recaro stoelen samen te voegen tot 1 stoel. Hiermee was ik al aardig op weg, maar ik heb het nooit af kunnen maken.

Nu ben ik dus verder gegaan waar ik gebleven was. Het verwijderen van de schanieren. Deze zitten aan de rugleuning gelast. En geklonken. Eerst dus de klinknagel afgeslepen en eruit geslagen. Daarna de las doorgeslepen.

Op dit moment ben ik zover als dit gekomen:

Ik kon zo snel enkele onderdelen niet vinden anders was ik wel verder gekomen als dit. Deze ga ik maandag opzoeken en dan kan ik verder. Wat er nu moet gebeuren is de rugleuning modificeren, opdat de andere schanieren goed passen. Als dat gebeurd is kan ik ze uitlijnen en vastlassen. Alleen is mijn gasfles leeg. Dus die moet ik eerst even laten vullen.

Ook valt deze rugleuning net ietsje smaller. De bevestigingspunten voor aan de zitting zitten dus ook wat dichter bij elkaar. Deze ga ik dus ook nog aanpassen. Dan ben ik ondertussen een heel eind verder.
Reply With Quote