View Single Post
Old 09-05-2008, 14:40
Arne's Avatar
Arne Arne is offline
Volksforum Aandeelhouder

Send a message via MSN to Arne

Terwijl Arno bezig is met het laswerk aan de golf ga ik rustig verder met delen verzamelen.

Oa een Votex console gescoord, hierin komen helemaal onderin een Clarion headunit, en daarboven een opbergvak. Op de originele plaats van de radio komt een VDO Vision oliedrukmeter, olietemperatuur, en voltmeter..Alles uiteraard groen verlicht.

En dan de audio die klaarligt:

Komen nog custom deurbakken bij voor een 16,5cm composet, de betreffende composet (Hertz) en een 12" DVC Hertz subwoofer. Hiermee heb ik dan een volledige Elettromedia installatie (Hertz speakers, Audison versterkers en speakerkabel, Connection aansluitmaterialen) op de headunit na uiteraard.

De SRX3 amp gaat de tweeters en de sub aansturen, de SRX4 amp komt gebrugd op de kickbassen. Doel is een stealth ingebouwde installatie, actief gefilterd en time-aligned 3 wegsysteem, zal nog wel wat werk inzitten maar komt goed.

En dan heb ik nog een leuk stuurtje + naaf gescoord:

Italvolanti/Votex stuurtje

Goede kwaliteit leren pookzak erbij met rode stiksels. Voorlopig komt er een rood/zwart/grijs 1986 16v Recaro interieur in de auto. Met de Recaro's die ik eerst had heb ik andere plannen........
Reply With Quote