Thread: Passat 32 1979
View Single Post
Old 01-05-2008, 14:26
Marco's Avatar
Marco Marco is offline
Volksforum Crew - Elekit

Send a message via MSN to Marco

Linkerkant is dus zo goed als klaar... Wielkuipen in de tectiel, nieuwe remschoenen en cilinder achter, nieuw scherm voor pas gemaakt. Rechts voor is ook bijna klaar, ben aan het voorbereiden om zwarte meuk erop te spuiten, bodem is ook bijna klaar nog 1 stuk lassen (onder de bank, boven de bevestiging van de achterbrug.) Wielkast rechts achter moet nog, wel al begonnen... minder erg als links maar genoeg te doen.

Als dat klaar is bij de achterlichten nog een aantal kleine plekken en dan kan de bodem ook in de tectiel.

Ondertussen ook met de motor bezig, wat dingen lakken en vervangen. Nog wat rubbers van de ophanging vervangen en grote beurt, verder voolopig ff niks, hij moet het eerst maar weer eens doen. Wel caburateur uit elkaar gehad en schoon gemaakt. Langzamerhand ook wat dingetjes bij elkaar gezocht, nieuwe motorkap kabel, oude was gebroken, nieuwe gasveren voor achterklep en nog aantal kleine dingen.

Als ie klaar is gaat ie opnieuw in de lak, daar ben ik inmiddels wel al uit, was het eerst niet van plan, maar anders blijven we bezig.

Als ik er morgen aan denk zal ik nog wel ff wat plaatjes schieten.