De kogel is door de spreekwoordelijke kerk, er komt een ander blok mijn mijn Golf.
De RP gaat er uit en de ABS moet er in.
Alsof er een vloek op mij rust, dit is de derde wagen die ik bezit en waar er een blok wissel plaats vind . . . maar ja ik doe het zelf
Heb voor een leuk prijsje een ABS blok uit een Golf III op de kop getikt, inc. versnellingsbak, elektronica, kabelboom en nog een hele hoop onderdelen. En ben nu op mijn gemakje de omvang van het dit project aan het inventariseren.
Heb ondertussen geleerd dat:
Verstuiver ABS op 3 bar werkt
Rotatie van de verdeler is tegen de klok in bij ABS en met de klok mee bij RP
VacuĆ¼m vervroeging bij ABS n.v.t. is en elektronische geregeld word
Zat er eerst aan te denken om alle 'elektronische' delen van het RP blok op het ABS blok te monteren en kijken of dit werkt. Ben nu van mening dat het toch beter is om dat niet te doen. Moet alleen nog even kijken in hoe veren het allemaal plug and play is.
Heb op dit moment gelukkig de tijd en ruimte en kan dus meteen even mijn motor ruim nalopen. Ik hou jullie allen op de hoogte.