Thread
:
Arne's Alpinweiss Golf GTI 16v
View Single Post
#
173
26-04-2008, 23:46
arno Derby
VW Guru
Zo vandaag dus weer met de golf bezig geweest. Jammer genoeg niet zo hard opgeschoten als dat ik gehoopt had. Veel mensen vonden het vandaag gezellig om even te komen buurten, er gezellig maar als je een hoop wilt doen schiet dat niet zo op. Gelukkig zijn we komende week een paar dagen vrij
.
Maargoed ben wat aan het zagen gegaan. Parafan er uit en wat daar onder zat had ik eigenlijk al verwacht dus daar schrok ik niet zo van. Moet dus wel een paar stukken nieuw schutbord maken maarja dat komt vast goed.
De dorpel heb ik nog niet teveel aan gedaan omdat ik daar nog eens goed overna moet denken hoe ik dat precies ga doen. De dorpel zelf is het probleem niet maar dat stuk bodem en wat er in het binnescherm zit wel.
Of dat het echt een probleem zal zijn weet ik niet maar de roest loopt tot best hoog door in het scherm. Dus wat word nog wel lastig.
Verder het achterpaneel er uit gehaald en links achter viel het me reuze mee.
Rechts was wat minder maar dat wisten we van te voren al. Heb dus de onderste hoek van het achterscherm er ook meteen uitgehaal. het binne scherm heeft dus ook wat aandacht nodig.
Ook moest mijn eigen halve polo nog weg gebracht worden omdat de schuur bom vol staat tegenwoordig. dit koste ook weer tijd
Nadat mijn vriendin het fototoestel had opgehaald heb ik het nieuwe achterpaneel nog passend gemaakt en het hoekje van het achter scherm ook zo goed als passend. Moet zeggen dat de pas vorm van dit plaatwerk best goed is. Daar ben ik wel blij mee dus
.
Zo morge een dagje niksen en dan maandag avond weer verder
Polo 86(c) treffen Holland hyves
arno Derby
View Public Profile
Send a private message to arno Derby
Find all posts by arno Derby
Add arno Derby to Your Buddy List