View Single Post
Old 26-04-2008, 20:16
Ritske's Avatar
Ritske Ritske is offline
Volksforum Aandeelhouder <- bytsje mar :p

Send a message via MSN to Ritske
Default Corrado gekocht, nu al stuk(Goede afloop :) )

Hallo,

Gisteren na een diverse corrado's bekeken te hebben in Drachten bij een autobedrijf(noem nog geen namen) geslaagt. Mooie rode corrado g60 van 1989 gevonden in originele staat met lichte schade aan de voorbumper. Leuk optie lijstje met airco,abs electrische ramen en stuurbekrachtiging maar met veel kilometers(300.000 km) dit zou opzich niet zo'n probleem zijn aangezien er bij ongeveer 200.00 km een motorrevisie zou zijn geweest en recent(enkele duizenden kilometers geleden)ook een lader revisie.
Gisteren dus de auto bekeken proefrit gemaakt, auto voelde goed aan liep goed en trok ook goed. Hierna zijn we het over de prijs eensgeworden. Dus ik haal vanmiddag de auto op, loopt harstikke mooi. Klein stukje rijden even bij een paar maten van mij langs om de nieuwe aanwinst te laten zien, daar om half 5 weggegaan om nog eventjes richting Leeuwarden te rijden en de auto bij mij op het werk op de brug te bekijken.
Maar dat heeft ie niet gehaald. Op het laatste stukje waldwei nam mijn vermogen geleidelijk aan af dus ik de afrit afgegaan en verder gereden richting stoplichten ter hoogte van zuiderburen. De auto begint steeds meer te roken(blauw) en een paar honderd meter voor de stoplichten begint mijn olielampje te knipperen. Op het moment dat ik bijde stoplichten aankwam viel de auto ook al uit, kon hem niet meer aan de kant zetten. Gelijk gebeld met de verkoper, deze deed gelukkig niet moeilijk en gaf mij de stille hoop dat dit goed opgelost gaat worden maar daar hoor ik maandag meer over. Daarna mijn ouders opgebeld en heb ik de auto samen met mijn vader naar huis toegesleept.
Net nog ff gekeken geen iig geen uitwendige schade zichtbaar(alle vloeistoffen op pijl, lekkage, beschadigde lader etc.) en de bougies er even uitgedraait(allemaal fluweel zwart). De precieze is nog niet bekend maar ik hoop dat dit goed opgelost gaat worden samen met de verkopende partij.
Maar hij komt zoiezo weer de weg op.

groeten Ritske

PS. Zal morgen ff foto's maken
Reply With Quote