View Single Post
Old 13-04-2008, 22:05
retro hans's Avatar
retro hans retro hans is offline
Volksforum Aandeelhouder

goed. Je kan mijn verhaal geloven of niet. Heb van de week exact hetzelfde probleem gehad met m,n audio in de t3.heb van de week alles in gebouwd netjes volgens de regels goeie dikke kabels enz enz.maar goed ik de motor aan en wat denk je exact hetzelfde probleem.had alles nagekeken weet zeker dat er niks verkeerd zit.dus ik naar de plaatselijke audio zaak hier in het dorp en het probleem voor gelegt.nou kwam de jongen met een vrij simpele oplossing voor het probleem.het lag inderdaad aan de massa maar dan wel naar de radio toe.wat ik moest doen was het volgende.ik moest een tulp kabel los halen bij de radio en daar en aangestript snoertje tussen steken tussen de buiten kant van de tulp stekker massa dus.en de andere kant van het draadje zo dicht bij mogelijk aan het chassis bevestigen.extra massa dus.geloof me ik wou het eerst ook niet geloven maar heb het maar gewoon gedaan.dus ik de muziek aan motor aan.wat denk je alle ruis weg echt alles.dus dit is een vrij simpelle oplossing.heb zelf een pioneer radio en een infinity 6 kanaals versterker.je kan dit dus nog proberen.ik stond er versteld van.hoop dat je hier wat aan hebt.groeten hans