Quote:
Originally Posted by VWJYI
dat rooster krijg je er inderdaad uit door even met een platte schroevendraaier er langs te steken. deze zitten er gewoon in geklikt daar hoef je verder geen schroeven voor los te halen.
|
allemaal bedankt voor de tips; schroevendraaier was zelfs niet eens nodig: was vandaag zo gezellig op de A15 richting rotterdam dat ik op m'n gemak het rooster heb zitten repareren.
Alleen ontbreekt er 1 lamel, kan dat nog iets van een ventilator blokkeren als die naar binnen gevallen is? of kan het hooguit een rammeltje veroorzaken?
Schrok trouwens toen we op een gegeven moment weer reden van wat rare geluiden links voor; alsof er iets van plastic klem zat onder de voorkant..........
Maar werd even later weer gezellig stilstaand door een vrachtwagen-chaufeur gewaarschuwd dat mijn knipperlicht op het asfalt hing?????
Vluchtstrook opgezocht en unit teruggeklikt in het bumper; maar komt dat vaker voor?? dat de knipperlicht-units er spontaan uitvallen?
Heb toevallig net deze week een nieuwe besteld omdat het glas kapot is, de auto heeft wat parkeer littekens van de vorige eigenaar.
Heeft iemand een duidelijke tekening o.i.d waarmee ik de opening in de bumper kan controleren op schade; of is het altijd de knipperlicht-unit die "lam" wordt.
alvast bedank
Steven