01-04-2008, 20:45
|
|
No personal life
|
|
|
|
zo denk ik er ook over! beter gek met de auto als gek worden van de drugs... dat geld zie je nooit meer trug en bij je bolide wel.
enigste punt wat een zwakke schakel is is toch wel de versnellingsbak. met die 173pk nooit ergens last van gehad.
heb 1 heel jaar 16vg40 gereden kwa meetings rollerbanken en sloperije voordat ik hem uit mekaar trok omdat m,n ouwe genesis waar deze motor inlag totaal krom en gescheurd was!!! mijn advies aan jouw is dan ook verstevig alles, ma dan ook echt alles!! voorpootbrugge voor onder achter... las je motorsteun steviger en las wat punten door of verstevig ze met stalen driehoekjes..
het straaljager gevoel is leuk ma ik heb ma 1 jaar mogen genieten(oorzaak van de oude genesis was ook oude schade)ma het gaat echt ten kosten van je polo!! die zijn daar niet echt voor gemaakt..
700kilo met 240pk(dat is m,n doel) is toch lachen bij het stoplicht en cirquit..
de duitste kennis van me rijdt al jaren polo2f met 16v erin,.,.
eerst kompressor en daarna g60... ma dat gaat toch erg snel dat ding!! heeft nu rond de 260pk met vrijprogrameerbaar injectie van treijkt of zoiets!!! (duits)
ik heb nog een hoop foto,s van hem ergens online gezet hiero..
|