View Single Post
Old 01-04-2008, 07:37
Wolgast's Avatar
Wolgast Wolgast is offline
VW Addict

Send a message via MSN to Wolgast

Tsja, dan moet ik bij deze ook wat bekennen....
Ben eigenlijk ook Citrofiel...
Is met de paplepel ingegoten en mijn ouders hebben altijd Citroen gereden. Hoewel mjn 1e auto een Golf II GTI 8V uit 1984 was is bij mij stiekem het VW virus op komen zetten...
Maar na veel pech hebben gehad heb ik een hele tijd Citroen gereden (veel auto voor weinig geld)
Heb best wel bijzondere exemplren gereden moet ik zeggen. Waaronder ook 3 CX-en. En wel een CX 25 GTI TURBO 2 (2,5L 4-cilinder met turbo en intercooler en 170 PK en 295 Nm) En die is weggegaan met 525.000 km (!!) met alles nog orgineel !!! En een BX Turbo D met 450.000 km...
Dus iemand die tegen mij zegt dat een Citroen motorisch niet deugt ben ik het dus niet mee eens.

Maar nu we geemigreerd zijn naar de voormalige DDR (oftewel oost Duitsland) Is het niet handig een Franse auto te rijden. Dit omdat we hier geen garage hebben waar je idd met je hydrauliek terecht kan...

En zo komt langzaam het VW Virus weer opzetten en ben blij dat ik zo veel schik heb met mijn Golfje GTD. Het is een totaal andere auto als een Citroen maar op de een of andere manier is een Golf helemaal de auto voor mij....

Dus als Citroen nou eens een auto bouwde met de afwerking en degelijkeid van een VW dan stond er morgen weer een Citroen op de stoep.....

Ik weet, het is een beetje off-topic maar ik moest het ff kwijt...

Groeten,

Dennis
Reply With Quote