31-03-2008, 22:14
|
|
No personal life
|
|
|
|
herzlich willkommen auf das forum!
Welkom in elk geval!
Citroëns zijn i.i.g. meestal bijzonder; mijn favoriet is toch wel de SM met Maserati-motor of wat gewoner de CX! Welke is/zijn jouw favoriet?
Meestal wordt je idd door je ouders besmet door een merk-virus, maar mijn ouders hebben nooit een rijbewijs gehad... VW is dus mijn eigen keus!
Mijn favorieten zijn: bijna alle VW-'s (vooral Corrado G60, Passat 35i variant, Vento 2.0 GT, Scirocco 2008!!! Audi's (alle R-'s en RS-en, R8) BMW-'s (850, 635 CSi) Honda's (CRX type2 Vtec, NSX, Integra type R) Nissan's (200SX 300ZX Skyline !!350 Z!!!) Mercedes (Mc Laren SLR en CLS) en alleen de Lexus IS 200. Ken je ze allemaal, autofiel?!
(twee heb ik er al, voor rest moet ik nog ff sparen... )
Hoezo ben jij theoretisch eigenlijk 'erg goed' in auto's?!
Welke school zit je bijvoorbeeld nu?
Jij slaat ook je brommertijd over?
Ik zou zeggen: ga gezellig rondneuzen op het volksforum en wie weet, rij je over twee jaar tòch in een Volkswagen!
mijn grootste favoriet; onze VW Corrado G60! (met 118 kW-160 Pk/ 225 Nm/ 225 km/h)
Quote:
Originally Posted by Fiorano
Hey kerols, (er zijn hier ook vrouwen...)
Ik zal mezelf ff verder uitleggen. Ben Frank, 16 jaartjes uit, en autofiel.
(volgens mij ben jij het jongste forum-lid ooit!...)
Citroën is toch echt wel mijn merk, me ouders rijden er al in vanaf m'n geboorte. Ben er dus in/mee opgegroeid.
(...maar dan zit je op het verkeerde forum)
Op dit moment rijden wij een C4 Picasso Exclusive 2.0 Eb6v ( zeg maar alles derop en deran)
Ben met name Theoretisch erg goed in auto's, (waar blijkt dat uit?) in de praktijk wat minder zeg maar.
Ik weet wel hoe het moet, maar zelf doen is een 2e
(je kunt natuurlijk, stiekum [net als Rokx ] oefenen op de Picasso)
Ik ben ook erg benieuwd wat het gaat worden met de Vento.
Ik ga eerst voor me rijbewijs, dan de auto van me pa totalloss rijden, en dan zelf een x een bakkie kopen :P
Greetz,
Fiorano
|
|