View Single Post
Old 30-03-2008, 22:15
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life

Post ff een pas op de plaats...

Een beetje sceptisch ben/was ik wel, ja.
Maar na deze laatste post al weer wat minder; da's een duidelijk verhaal en er blijkt dus ook een autorijdende broer in het spel te zijn. Dat maakt het verhaal toch weer wat anders.

Ik heb, zoals gezegd, die klep er nog steeds op zitten. En het is eigenlijk wachten, tot het wat mooier weer is en dat ik tijd heb.
Een klep wisselen is niet zo veel werk, maar de bedrading is afgeknipt bij de nieuwe klep en dat moet dus allemaal ff rustig weer gefatsoeneerd worden...
Je hebt dus nog wel eventjes om te kijken wat je doet. Als ik zover ben, laat ik het je wel weten en dan hou ik klep nog wel een maandje of zo voor je vast.

Kijk maar ff op de sloop wat een kleppie zou moeten kosten en bepaal dan, of je het de moeite waard vind.
Laat me wel ff horen, als-ie in de oud-ijzerbak mag; weg is weg; zoveel ruimte heb ik ook weer niet...

Ik weet van mezelf, dat ik soms iets te scherp reageer, sorry daarvoor.
Ik moet iedereen z'n lol gunnen, ook diegenenen, die misschien nog niet zo veel van auto's afweten... Die komen hier ten slotte o.a. om die kennis te vergaren.
Iedereen is uiteindelijk ook ooit zo begonnen.

En je doet gymnasium, dus je zal heus niet op je achterhoofd gevallen zijn!

Dus bij deze: veel plezier met je Vento en heb je vragen, dan hoor ik het wel.
(Ik heb je ten slotte wat wielen en banden betreft ook wat wijzer gemaakt, of niet?)

En wat betreft brommertjes en scootertjes? Ik vind ze nog steeds leuk... en ik ben 38! (zie ook mijn onderschrift)
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999
Reply With Quote