30-03-2008, 20:17
|
Forum Regular
|
|
Join Date: Mar 2008
Posts: 110
|
|
Quote:
Originally Posted by Wolgast
met een kleine schroevedraaier moet het toch echt lukken. Zit idd vrij vast, maar je kan best wat kracht zetten om hem eruit te wippen.
Weet alleen niet of j al die schroeven los moet halen voor alleen het roostertje... Staat me iets van bij dat dat de schroeven zijn voor het dashboard.
En dat het rooster eruit te wippen is......
Zie dat je ook een 1.9TD hebt. Die heb ik ook!
Maakt die van jou ook zoveel lawaai rond de 120 en wanneer je 140 rijdt dat het dan een stuk minder is??
|
Ga ik volgend weekend even proberen dan, heeft verder niet zo'n haast; zit al vanaf de aanschaf los, begint me alleen steeds meer te irriteren.
herrie?? och dat is een relatief begrip; na 19 jaar alleen italiaanse tweecylinders (moto guzzi) gereden te hebben is die golf motorisch erg stil.
boven de 110-120 begint de carroserie (waarschijnlijk door de dakrail van de variant) behoorlijk wat herrie te maken. De motor lijkt inderdaad iets stiller te worden als de 4000 toeren eenmaal gepasseerd zijn, maar ik rijdt dat niet vaak. Mijn probleem is het voertuig referentie kader, mijn motorfietsen voelen bij iedere snelheid strak en stabiel aan, de golf wordt voor mijn gevoel boven de 130 erg vaag; duidelijk gevalletje compromis comfort/wegligging
Zal ik voorlopig even aan moeten wennen; als de bankrekening een beetje bekomen is van de schrik van de aanschaf en ik flink wat kilometers heb kunnen oefenen (heb mijn auto-rijbewijs nu 6 wkn) ga ik weleens nadenken over fatsoenlijke (afstelbare!!!) schokbrekers, stabilisatorstangen en fatsoenlijke remmen (brembo rules)
bedank voor de snelle respons
steven
|