30-03-2008, 16:09
|
Forum Regular
|
|
|
|
ventilatie vraagje
hallo mensen,
nieuw hier en nieuw in de "auto-wereld" in z'n algemeen, met mijn motorfietsen kan ik lezen en schijven; maar mijn "nieuwe" golf stelt mij voor raadsels..............
voorlopig wil ik het simpelweg bij onderhoud en reparatie houden; op termijn wil ik mischien nog wat zaken verbeteren (wegligging, remmen..........)
dus hier mijn eerste reparatie-vraag (werkplaats-handboek heb ik nog niet, vandaar..........)
- de ventilatie opening links naast het stuur ligt deels los; de horizontale lamellen zitten op z'n plaats, maar de verticale liggen er los achter, ook de afsluiter zit of los of wordt belemmerd door de losse delen want dicht gaattie in ieder geval niet meer.
heb inmiddels 3 schroeven gevonden, 2 in het rooster en 1 links onder achter het blokje met de indicator voor de airbag.
logisch zou een 4e schroef dus rechtsonderin achter het blok met de verlichtings-schakelaars moeten zitten?? Maar dat blok krijg ik er dus niet uit en omdat ik verder geen idee heb hoe het vast zit en wat er allemaal vanachter insteekt durf ik er niet te veel kracht op te zetten.
Kan dit ventilatie rooster eruit zodat ik 'm kan repareren of vervangen (liefst zonder het hele dashboard te moeten demonteren)
De wagen in kwestie:
Golf III 1.9TD Variant, bj 1997
alvast bedankt
Steven
|