Haha, maakt niet uit allemaal , ik kan wel tegen een stootje
Ieder zijn mening en ideeën en allemaal respecteer ik ze. Neej ik heb geen geschiedenis met Brommers/scooter o.i.d. heeft me ook nooit geinteresseerd. Ik ga geen geld uit geven aan een vervoermiddel waar ik anderhalf jaar later toch niet meer naar om kijk omdat je al iets groters/beters/snellers mag/kan besturen. Ik heb de auto nu gekocht, omdat hij in een goede staat en voor weinig geld te krijgen was. NU rijd mijn broer er in, gewoon praktisch.
Was trouwens ook inderdaad een hele domme opmerking van mij over die spoiler, maar hé, iedereen maakt wel eens een foutje toch
Dat roze pinpasje gaat er komen, heb ik niet zoveel zorgen over. Als je gaat stressen en maar denken: Oww dit wordt moeilijk, ik ga het niet halen en dit gaat me geld kosten, helpt ook niet. Ik doe op school ook altijd gewoon denken, komt wel goed, gewoon relaxed blijven, wat je tijdens de reguliere lessen kon, kan je op de toets ook. Ik zeg niet dat het een eitje wordt, maar blijf er gewoon koel onder.
Ik ga gewoon wel even de sloop af en als ik iets vindt vraag ik gewoon mijn broer of die even voor komt rijden, hij is namelijk ook betrokken bij het project, maar de eerst komende maanden zal er niet veel gebeuren, moet een klein beetje achter de schermen, want elke keer als ik iets zeg over veranderen bij de auto gaat het luchtalarm weer af bij mijn ouders, *sigh*
70 Ã* 80 km is op zich eigenlijk wel te doen, pm je er misschien nog wel even over, ik wil even weten wat meer kost, deuken eruit halen en dan plaatselijk bijspuiten of een hele klep overspuiten. En als je zegt dat het eigenlijk een kwestie is van gaatjes boren en roest bescherming erop, dan is dat natuurlijk ook praktisch. Ik houd eerst nog even een 'lowprofile' anders heb ik het gezag weer op mijn nek.
Ik moet trouwens wel opmerken, reagerend op de post van RUbenD, dat je er nogal sceptisch/pessimistisch tegenover staat als ik je posts zo lees, of nou ja, de ene keer zo van "heey, leuk een jong ventje met leuke plannen en enthousiast" en de andere keet "weer zo'n jongere die het allemaal wel denk te weten". Mijn excuses als het niet zo is, ook geen aanval, maar zo komt het af en toe een beetje over, maar goed ik maak ook nog wel eens een domme opmerking natuurlijk
Hoe lang ben je van plan die kofferklep in je bezit te houden? Dan weet ik hoeveel tijd ik heb om te beslissen/sloop af te gaan/kijken wat het voordeligst is.