View Single Post
Old 30-03-2008, 01:25
RubenD's Avatar
RubenD RubenD is offline
Volksforum Aandeelhouder

Vento Vice, wil me er eigenlijk helemaal niet mee bemoeien. Maar heb het gevoel dat er wat broeit. Iets liever voor mekaar mag ook wel. Kan ook aan mij liggen. Maar als ik als "buitenstaander" het topic lees. "Loopt" het niet helemaal lekker.

Boter vergeten

Naja, ik heb zelf ook eerst mijn rijbewijs gehaald maar wist toen al dat mijn neef zijn 16V wilde verkopen (wist hij zelf nog niet maar ik al wel, haha, hij zat op een Impreza te azen en ja, dan gaat het geld in één keer heel hard, heb ik mooi "gebruik" van gemaakt). Toen ik mijn papieren had, had ik vrij snel daarna mijn 16v. Gelijk geschorst en keihard gaan sparen. Naar een klein jaartje eindelijk de weg op (voor ook weer een klein jaartje) toen was het geld op, maar had ik nog wildere plannen. Hup, auto weer geschorst. En laatst weer de schorsing moeten verlengen ;(

Het was bij mij, of rijden en hopen dat er niks stuk ging OF de auto zo maken als ik wil.

Je kunt zometeen een update in mijn topic bekijken, die ik anders nooit had kunnen realiseren, de buitenkant van mij auto is namelijk "af"!
Reply With Quote