View Single Post
Old 29-03-2008, 07:42
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life

Question vragen, vragen, vragen

Ik weet niet, maar elke keer als ik een 'post' van jou lees, komen er alleen maar nòg meer vragen bij mij naar boven...
Gelukkig kan ik je die meteen voorleggen!

Quote:
Originally Posted by RocX
Ja inderdaad, ben nog geen 18... ...deze zomer 3 weken en ik ga dan geld verdienen dus als ik dan her en der wat aanpassingen doe, zien ze het niet. Denk dat de voor hen de VR6 luip niet opvalt (zijn echt leken op het gebied auto's) ...de GT spoiler, ik moet nog even kijken wat ik ga doen, een vriend van me...zegt dat kitten ook goed werkt. Ik weet namelijk niet hoeveel overspuiten gaat kosten.

-Zal je van dat geld niet eerst je rijbewijs gaan halen? Is ook niet goedkoop tegenwoordig...
-Wie zijn 'ze', 'hen' oftewel 'de leken op het gebied van auto's'?
en vooral, wÃ*t zien ze dan niet? EDIT: Ah, ik begrijp het al: je ouders!
-Ik zou de spoiler niet kitten, dat zit natuurlijk minder stevig en je moet ook nog eerst de bevestigingsschroefdraden van die spoiler afslijpen; veel werk èn minder goed... Je hoeft maar vier gaatjes te boren, ff tegen de roest beschermen en klaar!
Maar zoek eerst die spoiler maar eens, dat zal al niet zo makkelijk zijn (de orginele dan, hè...)
(foto's van je 'boyfriend' z'n Vento zijn trouwens ook welkom, graag zelfs!)
-Overspuiten moet je de achterklep toch, want er zit een flinke deuk in jouw klep (terwijl-ie toch al de goede kleur is) en de mijne heeft de verkeerde kleur...
Als mijn klep eraf is mag je hem zelfs GRATIS komen halen; weggooien ben ik zelf nl. nooit zo'n voorstander van... Maar Velsen-Noord is te ver zeker?
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999
Reply With Quote