View Single Post
  #109  
Old 26-03-2008, 19:07
Gijs's Avatar
Gijs Gijs is offline
Volksforum Crew - Gijsmans
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 7,362
Send a message via MSN to Gijs
Default

Quote:
Originally Posted by Benji
Waarom zou je met een hogere temperatuur rollen? Het voordeel met deze kou is juist dat het langer vloeit, dus het wordt veeeeeel strakker!

Bij een hogere temperatuur wordt de lak wel harder

Ik heb trouwens Wyzonol Industrielak op mijn Jetta gesmeerd en deze blijft er goed op zitten. Ook bij het tanken geen problemen dat de lak uitbijt ofzo (maar dat kan er ook aan liggen dat ik diesel tank.. )

Wat ik me trouwens afvroeg; is bovenstaande lak ook goed te spuiten? Dus lekker verdunnen, dan met de compressor aan de gang en als laatste een harde laag erover zetten..? Bij het laatste blijf ik hangen; waar moet ik op letten (en is er ook mat-transparant)? Of kan ik die industrielak ook 2k maken op een of andere manier?
__________________

'11 Polo 6R bluemotion TDI
'05 BMW 130i trackday
'93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD
'91 Golf Syncro Country
'89 Daihatsu Feroza
'86 Passat Variant Syncro
Reply With Quote