26-03-2008, 10:04
|
No personal life
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,494
|
|
Alhoewel het niet uit zou moeten maken (aangezien een druk in een systeem overal hetzelfde zou moeten zijn), schijnt het beter te zijn om de aftakking voor de meter te maken in de leiding van de remberkrachtigerslang naar de benzinedrukregelaar.
Stationair geeft de meter een onderdruk aan (ongeveer -0,6 bar).
Gaat de gasklep open, dan gaat de druk richting de 0 bar.
Bij verder sluiten van de gasklep wordt er door het sluiten van de boostklep pas druk opgebouwd.
Meten van de maximale druk kun je het beste (bij goed warme motor) doen door in een hogere versnelling tot volgas te gaan.
Stilstaand kan het ook, maar dan moet je de motor in de toerenbegrenzer jagen
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann...
1975 Audi 50 GL
1976 Audi 50 GL
1988 Polo G40
|