View Single Post
  #6  
Old 25-03-2008, 13:21
Menace's Avatar
Menace Menace is offline
Postwhore
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,371
Send a message via MSN to Menace
Default

k zou zeggen zie mijn topic over de verschillen in die 2 motortypen

Ff samenvattinkje:

PL : 129 pk bij 5800 toeren
KR : 139 pk bij 6300 toeren
9A: 134pk bij 5800 toeren

PL : 168Nm bij 4250 toeren
KR : 163Nm bij 4600 toeren
9A: 186Nm bij 4400 toeren

PL: 2 microschakelaars
KR: 1 microschakelaar
9A: 1 microschakelaar

PL : ke-jetronic
KR : k-jetronic
9A : ke-motronic

PL heeft lambda sonde , KR niet(tenzij achteraf ingebouwd)
9A heeft ook lambda sonde

Stappenmotor PL : 3 polig
Stappenmotor KR : 2 polig
Stappenmotor 9A: 2 polig

PL : 2 computers
KR : 1 Computer(tenzij achteraf kat + lambda ingebouwd dan 2 computers)

KR heeft een warmloopregelaar. PL niet.
Er lopen 2 leidingen van de spinnenkop naar de warmloopregelaar, die aan de zijkant van het onderblok zit.
PL heeft nog een 2polige stekker aan de luchtweger zitten

Spinnenkop is anders

PL en 9A hebben een katalysator. KR niet(tenzij achteraf ingebouwd)

PL heeft een pingelsensor , KR niet

PL inlaatnokkenas 200 graden
KR inlaatnokkenas 212 graden
9A inlaatnokkenas 200 graden

KR had als optie dikke buizen ( dus ook met dunne geleverd ). PL alleen dunne
__________________
Golf 2 GTI 16V (86)

Passat 35i 1800i CL sedan

13 inch Cosmics te koop 250 euri zonder spacers, 300 met...

Ascension is the mother of all mockups
Reply With Quote