k zou zeggen zie mijn topic over de verschillen in die 2 motortypen
Ff samenvattinkje:
PL : 129 pk bij 5800 toeren
KR : 139 pk bij 6300 toeren
9A: 134pk bij 5800 toeren
PL : 168Nm bij 4250 toeren
KR : 163Nm bij 4600 toeren
9A: 186Nm bij 4400 toeren
PL: 2 microschakelaars
KR: 1 microschakelaar
9A: 1 microschakelaar
PL : ke-jetronic
KR : k-jetronic
9A : ke-motronic
PL heeft lambda sonde , KR niet(tenzij achteraf ingebouwd)
9A heeft ook lambda sonde
Stappenmotor PL : 3 polig
Stappenmotor KR : 2 polig
Stappenmotor 9A: 2 polig
PL : 2 computers
KR : 1 Computer(tenzij achteraf kat + lambda ingebouwd dan 2 computers)
KR heeft een warmloopregelaar. PL niet.
Er lopen 2 leidingen van de spinnenkop naar de warmloopregelaar, die aan de zijkant van het onderblok zit.
PL heeft nog een 2polige stekker aan de luchtweger zitten
Spinnenkop is anders
PL en 9A hebben een katalysator. KR niet(tenzij achteraf ingebouwd)
PL heeft een pingelsensor , KR niet
PL inlaatnokkenas 200 graden
KR inlaatnokkenas 212 graden
9A inlaatnokkenas 200 graden
KR had als optie dikke buizen ( dus ook met dunne geleverd ). PL alleen dunne