Thread: Gereedschap
View Single Post
Old 24-03-2008, 16:02
VeeDubber's Avatar
VeeDubber VeeDubber is offline
Volksforum Crew - S2 Racer

Default Gereedschap

Zoals de meeste van jullie ben ik thuis regelmatig aan de klus. Naast mijn eigen arsenaal aan B-merk gereedschap wat ik voor verjaardagen e.d. heb gekregen, kan ik ook de collectie van mijn pa aanspreken wat bestaat uit wat meer gerenomeerde merken als Hazet en Gedore.

Allemaal leuk & aardig, maar aangezien mijn projectje binnenkort naar huis komt en ik toch de behoefte heb aan een wat proffesioneler assortiment gereedschap, ben ik nu rond aan het kijken naar een complete set.

Mijn voorkeur gaat uit naar een koffer of naar een kist, ik moet namelijk mobiel blijven qua werkplek. Uiteraard moet het een stukje kwaliteit met zich meebrengen, het hoeft niet perse een Snap-On of Hazet te zijn, zo lang het maar niet afbreekt als ik er wat kracht op zet.

Ik ben zelf erg gecharmeerd van Mannesmann gereedschap en dan in het bijzonder de Green-line, maar ze hebben niet echt de koffer of kist waar ik op zit te wachten. Ander leuk setje is de KTM-kist van Teng Tools. Maar hierin missen een paar delen en er zitten delen in (ik noem een mini-vijlen of boren set) waar ik weinig waarde aan hecht.

Met wat voor gereedschap sleutelen jullie of heeft er iemand een tip voor een leuke set? Wat is de ervaring met Teng Tools? Alle info is welkom!!