quote:
'De kleur die hij nu heeft is dat donkerblauw/ paarsachtige, wat ik niet erg mooi vind.'
MYSTIC BLUE; dÃ*t is nu juist de mooiste kleur die geleverd is!
Ruilen? (alleen de carroserie dan....)
(Ik had al PM communicatie met je over banden/ velgen, weet je nog?!)
Een kofferbakspoiler(tje) is idd wel leuk. Wat spoilerwerk betreft, moet je gewoon de VAG-spullen gebruiken; dorpelverbreders, VR6-lipje aan je voorbumper, wielkastrandjes. Dan omlaag en die 17"-velgen. KLAAR!
Wat je vooral
niet moet doen: grote teksten op de ramen, zwarte folie op de ramen, Fast and Furious-bumpers...
Geloof me, ik wilde dat (niet zo lang geleden) ook allemaal
, maar uiteindelijk is origineel en strak toch mooier.
Wat betreft de uitlaat: zoals je in mijn topic hebt kunnen lezen, zit er bij mij sinds begin 2007 een Sebring ø114 demper met 'soundpipe' (= pijp i.p.v. tussendemper)
Ik wil er nu weer vanaf, want ik ben het monotone geluid op lange afstanden wel zat. Gewoon de originele dubbele demper mèt tussendemper er weer op... Misschien heb jij interesse, als het tenminste op een 1.8 past?
Je bent dus 17, dus je hebt je rijbewijs nog niet (eens)?
Mijn eerste auto was een Nissan Sunny sedan in het bruin met 2½ ton op de teller. In het eerste jaar leer je veel meer dan in alle rijlessen bij elkaar, dus eerst wat ervaring opdoen, zoals velen hier zeggen is geen slecht idee...
Wij willen nu toch eindelijk wel eens foto's zien!!!!
(en dus ook om te zien hoe hij er voor de 'verbouwing' uitziet...)